czwartek, 8 marca 2012

Siemanko !
Co tam u Was ? U mnie wszystko w porządku ... Słucham muzyki ... ooh jak dzisiaj było fajnie w szkole xdd cały czas się śmiałam ... Kocham te teksty Sandry ... oooh jak ona je wymyśla ... bym wam napisała ty kilka ale nic żadnego już nie pamiętam ale jutro jej w szkole się zapytam jakie to były i sobie zapiszę na kartce i napiszę tutaj ... a nie czekajcie pamiętam dwa ... ale nie aż takie śmieszne ... więc tak Sandra miała czarną bluzkę i powiedziała : Patrz jaka mam czarną piosenkę haha xd ... a drugie to Hamza żuł gumę i ona powiedziała : O patrz Carolina , Hamza guje żume ... hahahaha xd ... napiszę jutro te lapsze z których się dzisiaj cały dzień śmiałam ... hahahahaha xd nie mogę z nich ... normalnie Kocham Sandrę i jej teksty ..!! <333 Ohh nie wiem co mam jeszcze napisac ... Macie tu 1 zdjęcie jak piję soczek ... a na dole moje piękne oczki ... ( nie wiem czy są piękne ale każdy mówi że są bardzo piękne ) ... no i trzecię rownież jak piję soczek ... <333 ! Okej jeszcze potem coś napiszę ... ( może ) ... nie mam nic na myśli żeb y napisac ale może coś wymyślę ... okej to narkaa ... do potem ... <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz