środa, 7 marca 2012

Siemanko ;d
Co tam u Was? U mnie wszystko dobrze. Więc proszę tu obok dodałam zdjecie nowe robione dzisiaj ---> ...
Więc dzisiaj nie poszłam do szkoły dlatego że bus mi uciekł ;ppp. Jak byłam już ubrana i byłam jeszcze w domu i patrzyłam na godzinę to była 7.49 i jeszcze popiłam łyczek herbatki. Jak już szłam na przystanek to patrzyłam na godzinę i była 7.55 i jeden bus już stał na przystanku ale ja myślałam że to ten wcześniejszy dlatego się nie spieszyłam i potem jak już przyszłam na przystanek to czekałam i czekałam i czekałam aż napisałam do mamy a mama napisała mi że już mój bus pojechał. A ja o boże i co teraz a mama że  :  Mam czekac na następny bus a ja że nie i że nie idę do szkoły zostaję w domu a mama no dobra nie idź ... ale no przecież i tak dzisiaj do 12.00 miałam więc mało lekcji. Tylko dwie lekcje to mało ale moje lekcje trwają 1 i pół godziny. Ale to niiic. Prawie cały dzień robiłam sobie zdjęcia , siedziałam na Komputerze i oglądałam telewizję. I właśnie te zdjęcie obok to jest z dzisiaj !! Dobra chyba już będę kończyła bo i tak zadużo się rozpisałam oooooooooooooooh . Ojj za dużo ale jutro coś jeszcze dodam i napiszę ... jak chcecie to mogę jeszcze kilka zdjęc z dzisiaj dodac ... okej to dodam ale mało ... hmmmmm .... dodam 2 lub 3 lub 4 lub 5 lub 6 lub 7 nieeeeeeeee . Chyba dodam 3 ... Okej to TRZY ! 
Aha i zapraszam też na mojego Fotobloga : www.fbl.pl/xxtueresmibonitochicoxx   ....
Zapraszam również do zapraszania mnie na Facebooku ... : https://www.facebook.com/xxseibelloxx .... i zapraszam też do odwiedzania blogu : http://www.photoblog.pl/nayodaddy/117314895/nayo-daddy.html ... jak coś to to chłopak ale nie polak ... ale bardzo chciał założyc sobie konto na Fbl i ja mu wszystko powiedziałam jak ma to zrobic ... więc odwiedzajcie ... i teraz te TRZY zdjecia dodam ...
...
...



Dobra to narkaa !! <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz