środa, 7 marca 2012

Siema ( jeszcze raz ) ...
Teraz napisze notkę po Grecku ale nie wiem czy mi się uda ... Okej to spróbuję ...

Hamza <3 ! 
Hamza !! 
Kocham Ciebie ! 
Żle wszystko jest !! 
I wszystko nie tak jak powinno byc ! A dlaczrgo ? 
Bo ty mnie nie kochasz ! zulu !!!
Wes , wes !! Nie nawidze Ciebie Skarbie .
Jak ty nie nawidzisz mnie to ja Ciebie tez .
Jeszcze tego nie wiadomo czy nie nie nawidzisz ...
Ale napewno tak skoro powiedziales mi ...
ze masz inna dziewczyne i ze mnie ...
nie kochasz ...
to juz wiadomo ...
ty zulu ...
naprawde jestes zulem ...
Fucking Hamza ...
Eeeeeecht Fucking !! 
Rozumiesz to zulu !! '
Nie nawidze Ciebie ..
znaczy Kocham Ciebie ...
tak sie w tobie zakochalam ze  ...
teraz odkochac sie nie potrzfie ...
i widzisz co ty mi zrobilas ? 
Naprawde ... 
ty sobie nie zdajesz sprawy z tego ..
no ale cosss ..
i tak ciebie kocham bo sie nie moge odkochac ...
zakochalam sie w tobie tak jak jeszcze nigdy w ...
zyciu ...
a ty tego nie rozumiesz ...



Wlasnie chlopacy dojrzewaja ...
wolniej niz dziewczyny ...
sa troche opoznieni w rozwoju ... <3


No więc mi sie udało napisac ... Tłumaczcie sobie albo jak chcecie to nie ... właśnie dlatego to tak napisałam po takim języku żeby nikt tego nie przeczytał co ja tam napisałam ... hahaha xd sprytna jestem co ?? <33 
Okej i tak jeszcze coś dodam dzisiaj napewno ... Dodam zdjęcia napewno ... 
Narxx <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz